Sunday 28 April 2013

PECAH BERITA!! Admin Facebook BN Masjid Tanah Hilang Kelelakiannya (jika dia lelaki lah)

Assalamualaikum WBT....

Berita panas lagi sensasi bagi facebooker Masjid Tanah...
Aku ni bukanlah sehebat King Jason, fren list aku pun baru cecah 2K, tapi dari semalam baru ku sedari, aku ni menjadi ancaman kepada BN Masjid Tanah disebabkan posting aku menguploadkan gambar calon P134 Masjid Tanah bersama TYT Melaka (link) ...

Sebelum penamaan calon, mereka telah memainkan isu calon luar, tetapi mudah sahaja dipatahkan sebab kebodohan mereka mengenali TYT negeri Melaka yang berasal dari negeri yang sama dgn calon PAS ini.

Hari ini aku dimaklumkan seorang facebooker di status BN Masjid Tanah kononnya aku telah mem'block' nya dari senarai fren aku....
ini update BN Masjid Tanah hari ini 28/04/2013

Takpelah...admin BN Masjid Tanah memang dah biasa buat benda2 macam ni. Dia post benda najis, lepas tu dia panggil kawan2 dia nyalak ramai2. Ibarat serigala dapat bangkai, makan ramai2 lepas tu menyalak terpekik terlolong....hehehe (agak kasar juga bahasa aku) terima je la ye..

Ini pula cerita sebenar. Aku telah di'block oleh admin pondan ni sejak pukul 1.50 tgh hari semalam.





ini pula yang aku dapat bila aku nak masuk ke wall BN Masjid Tanah

OKLAH, DI SINI KORANG BACA BEBAIK OK. KORANG DAH JADI FACEBOOKER BERTAHUN DAH KAN? OK KORANG JUGA ADA PENGALAMAN MEM'BLOCK' ORANG2 YANG TAK BERKENAN DI MATA DAN HATI.

FACEBOOK NI KAEDAHNYA SEMUA SAMA.
MACAM RUMAH KITA LAH. JIKA KITA TAK IZINKAN ORANG MASUK RUMAH KITA, KITA TETAP BOLEH TENGOK KELIBAT ORANG DI LUAR RUMAH MELALUI CERMIN TINGKAP ATAU APA2 RUANG. TETAPI, ORANG YANG KITA TAK BERI DIA MASUK RUMAH KITA ATAU ISU DI SINI KITA TELAH DIHALANG (BLOCKED) MASUK KE WALL SESIAPA, KITA TETAP TAK BOLEH TENGOK DAN TAK BOLEH TAHU APE YANG BERLAKU DI DALAM, BETUL TAK?...inilah yang aku lalui dari tengah hari semalam. 

Pada hari ini pula, dia telah menupdatekan di wallnya seolah-olah dialah hero atau pun cyberwar terhandal (geli aku nak type) pada fren listnya yang lain. Bagi pandangan ketuanya, dialah telah bermati-matian menjalankan misi upahannya untuk memburuk-burukkan calon PAS...ermm alahaiiii....

So, jika dah dasar PARTI UMNO penipu, ketuanya PENIPU, pemimpinnya PENIPU, maka segala macai dan cacainya akan jadi PENIPU!!

orang tua2 dah pesan:
"siakap senohong, gelama ikan duri,
cakap bohong, lama-lama jadi pencuri"

UMNO kan memang pencuri, jika tidak mencuri, mane perginya duit PKFZ, LEMBU FIDLOT, DUIT ZAKAT MELAKA, DUIT DERMA PALESTIN, TABUNG LTAT...dan banyakkkkk lagiiiiiii.....

Kepada admin BN Masjid Tanah, lepas ni cari la isu yang menguntungkan pengundi dan rakyat Masjid Tanah, bukan isu no. ic atau pun calon luar ke tidak. Bila tak boleh jawab, memabau-mabau cari alasan konon dirinya yang sememangnya hina tu di'block orang.

UNDILAH PAS UNTUK BEBAS DARI MANUSIA DURJANA. 
SEKIAN


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Bukan ker kalo seseorang tu sudah diblok kita xkkan jumpa profil dia ker bila ko cari??..Dun Tanjung Bidara kantoi lg..kiki

    ReplyDelete